Tuesday, June 5, 2012

"FYP is done"

assalamualaikum........



 poster untuk "FYP"

alhamdullilah.... selamat semunya..... rasa tenang selepas selamat presentation FYP2 semalam.. walaupun tidak berapa perform semalam tapi perasaan lega sangat2.... walaupun tidak dapat sangat nak jawab soalan yang ditanya oleh panel tapi nasib baik la panel ok je..hehehehe... thanz pada panel aku en hairol nizam and cik ilyana... tengok dari poster xde la gempaq sangat aku ye projek... aku juz guna software je tuk projek aku ini.. walaupun x gempaq tp sebb modeling of intelligent/automatic room temperature control la yang buat aku rasa x tenang, menangis tuk menyiapkan ye... walaupun x berapa nk dapat output ye... huhuhu... fuh begini la hidup sebagai seorg student final year.... kalu x menangis, xkene marah ngan supervisor x sah sbb modelling of nintelligent automatic room temperature control la punya pasal la trima segalanye dengan redha..hehe.. cita2 nak smbung master buat aku pikir 2x nk smbung... dah merasa merana dengan FYP ni kan pula nk merana dengan master lak... xsanggup rasa nye... apa2 pun satu stage dah selesai... ada lg 1 stage sebagai seorg final year student di UTeM... rasa sedih pun ada nk tinggalkan kwn2 kat u ni.. tpp apa kan daya panjg lg pejalanan menunggu di depan..  

No comments:

Post a Comment