Tuesday, June 12, 2012

" Dinner BEKE 0812 "

asalamualaikum........


semalam adalah dinner kelas untuk BEKE student... diner last untuk bersama kawan2... seronok sangat coz semu sporting mlm semalam... terima kasih kepada yang turut hadir menjayakan majlis dinner kelas di HOTEL SRI MALAYSIA.... semu berpakaian cntik bg perempuan n ensem2 bagi kaum jejaka BEKE... hehehe...
banyak aktiviti yang dijalankan semlam.... mkanan pun best jgak la n kenyang x terhingga dibuat nye.... sampaikan dah x larat nk mkn byk2... tidak disangka2 jugak semlam aku dinobatkan sebagai QUEEN... hahahaha...macam x percaya lak kan jadi QUEEN.... nak kata pakai vout sangat xde ler kwn2 lain pun pe kurangnye cantik dan ayu semu nya... hehehe... terkejut jgak la aku... malu pun ada kut naik pentas dengan dress yang di beli secara on9... hhehehe... pas2 sruh berucap lak 2... adoi hai mana la aku pandai sgt bab nk ckp kat depan ni..tp kene la sporting so thnz la ye coz bg menang mlm 2...hehehe.. masih lg tidak percaya... hahaha...but the way semu cntik2 n ayu2 mlm diner 2... semu menang bukan aku 1 je yang QUEEN semu teman2 aku QUEEN pada mlm diner 2... time yang 1 lagi aktiviti ye adalah semu orang diwajibkan kene bwk adiah msing2 untk adakan pertukaran adiah... so masing2 dengan adiah msing2... dan bermacm2 adiah yang di terima pada mlm 2.. dari makanan, minuman, lilin dan mcm2 lagi la dengan harga RM5 kebawah seorg... malm 2 aku dapat adiah ygx dijangka aku dapat buku untk budak2 kecik baru nk belaja 2... adoi hai... tapi xpe la janji ikhlas tuan yang bg 2.... aku kira ok lg la da member 2 dapat tam-tam punya makanan... macam2 idea budak ni untuk dijadikan adiah pada malm 2.... tp ok la juz tuk main2 je... ok la jom la kita tgk gmbar sepanjag diner kami berlangsung......


comel2 semu.... :)



time tukar adiah.. fakrul lazi bertuah dpat adiah dari aku...hehe




comel2 semu....











No comments:

Post a Comment