Wednesday, February 23, 2011

bErHaTi2 LaH DiJaLaN rAyA.....

tarikh 11/2/2011 adalah tarikh aku kene langgar ngan kete...accident la mksud ye....huhhuhuhuhhu.... time 2 aku n kawan aku dalam perjalanan nak pegi kelas jam 8 pg n pada ari 2 gak aku ada test.... time 2 memang bz la coz time org berkejar ke destnasi masing2...yg menyedihkan lg org yg lnggar 2 xbertanggungjwd langsung xye dia follow kiteorg ke hospital.....huhuhuhuhu... :)....nasib la ada member yg tlg antakan ke hospital...aku xmengalami cedera truk pun tp kesian kat kwn aku dia ye kaki retak kene jahit ag n simen lg..... skrg tgh ct 1 week..... dah smpai kat hospital byk la procedure ye...kene tggu lama gak nak dpt giliran jumpe doc almaklumlah kerajaan ye...hehehehe..... tp aku trut terharu ngan kwn2 kelas aku snggup dtg tgk kiteorg kat hospital..terharu sgt....thaz for my classmate 3BEKE i'm love u all.......
Semu dah sttle semu n balik umah.....mlm 2 badan aku sakit 1 badan akibat jth......kaki aku mula membengkak
akibat luka....tp nasib la luka aku x dlam sgt....fobia nak naik moto 2 ada la ckit...dah la skrg tgh nak buat lesen moto..huhuhu...xth la bleh belaja ke x....harap2 leh la slow2... So to all my friend ati2 lah dijaln raya terutama yg bwk moto.....kita ada potensi tuk cedera kalu dilanggar..... 

No comments:

Post a Comment